Vanliga frågor
Om du har några frågor angående produkter är du välkommen att kontakta oss.
Kontakinformation
Centervej 183600 Frederikssund
Telefon +45 47 37 70 00
e-mail: info@neotherm.dk
CVR-nr. 84411310
Futura Z Pro Digital Rumtermostat
Pro Rumtermostat løbet tør for strøm og mistet forbindelsen
Neotherm Futura Gulvvarme og Radiatorsystem
Hvorfor har halvdelen af hus/institution mistet forbindelsen. og hvordan gendanner man forbindelsen?
Hvordan opgraderer man et gulvvarmesystem til et Futura Smart Home system?
Hvis du ønsker at opgradere et gulvsystem til et Futura Smart Home-system, skal du slette systemet helt og geninstallere det på appen.
Nulstil systemet på følgende måde:
Tryk USB (CO10RF) i 15 sekunder, tryk på ”parrings”-knappen i 15 sekunder og tryk kort på “reset”. Hvis Network Status nu blinker konstant (ikke to gange og en pause), så er ledningerne klar til at blive installeret, og termostaterne vil forbinde til Kontrolboksen.
Hvis Network Status ikke blinker konstant, skal du gentage proceduren.
Herefter viser termostatens display “RES”, tryk på “fluebenet”, og termostaterne genstarter.
Nu er du klar til at installere systemet på appen. Følg vejledningen, eller ring til Neotherm A/S på +45 47 37 70 00.
Hvorfor starter pumpen ikke med det samme, når varmen er ønsket?
Hvad betyder det, når Futura Z Trådløs Aktuator til Radiatorstyring på radiatoren blinker?
Neotherm Futura Smart Home
Hvordan logger jeg på Futura Smarthome
Fejlkoder i display - Termostaten blinker "Err"
Fejlkoder (Download)
Hvordan opgraderer man et gulvvarmesystem til et Futura Smart Home system?
Hvis du ønsker at opgradere et gulvsystem til et smart home-system, skal du slette systemet helt og geninstallere det på appen.
Nulstil systemet på følgende måde:
Tryk USB (CO10RF) i 15 sekunder, tryk på ”parrings”-knappen i 15 sekunder og tryk kort på “reset”. Hvis Network Status nu blinker konstant (ikke to gange og en pause), så er ledningerne klar til at blive installeret, og termostaterne vil forbinde til Kontrolboksen.
Hvis Network Status ikke blinker konstant, skal du gentage proceduren.
Herefter viser termostatens display “RES”, tryk på “fluebenet”, og termostaterne genstarter.
Nu er du klar til at installere systemet på appen. Følg vejledningen, eller ring til Neotherm A/S på +45 47 37 70 00
Hvordan logger jeg ind på app’en via en browser?
Hvordan tilslutter jeg et Futura Z anlæg med Gateway?
Hvorfor kan jeg ikke fange min kontrolboks i app’en?
Kan flere brugere være logget på samme konto samtidig
Kan man overdrage en Smart Home konto til en anden?
Futura Z Trådløs Aktuator til Radiatorstyring
Hvilke batterier kan jeg anvende?
2x AA Alkaline batterier (ikke genopladelige)
Bemærk: Når du udskifter batterier, må du ikke fjerne eller skabe for stor forstyrrelse af den Trådløse Aktuator til radiatorstyring
Min trådløse aktuator til radiatorstyring lyser permanent rødt!
Hvis dintrådløse aktuator til radiatorstyring lyser permanent rødt, har den mistet tilpasningen med radiatorventilen.
Kontroller først, at din radiatorventil er kompatibel med Aktuatoren. Dernæst skal du kontrollere, at Aktuatoren er fast tilsluttet. Endelig skal du genjustere Aktuatoren til din radiatorventil.
Min trådløse aktuator til radiatorstyring reagerer ikke altid med det samme?
Gateway
Gateway - Min Gateway lyser grønt?
Gateway - Hvorfor kan jeg ikke tilslutte gateway’en til min app på telefonen ?
Gateway - LED lyser ikke?
Gateway - Hvilken LED farve skal min Gateway være?
Gateway - Appen kan ikke finde Gateway eller Gateway nummeret udfyldes ikke
Gateway - Kan jeg slukke for LED'en på Gateway'en
Gateway - Kan jeg have flere Gateway’s koblet op på samme konto?
Gateway - Kan en Gateway være koblet op til flere konti ?
Futura Z Digital Rumtermostat (Gammel model)
Hvad betyder symbolerne i termostatens top?
Firkant omkring “Sky”: Mellem standardtemperatur er valgt (19 °)
Firkant omkring “Måne”: Lav standardtemperatur er valgt (17 °)
Firkant omkring “A”: Tidsplan er valgt
Firkantet omkring “Glas”: Festtilstand er valgt, Forlæng den aktuelle indstilling med et antal timer)
Firkantet omkring “Rejsende mand”: Ferie er valgt. Indstil en bestemt temperatur i et antal dage.
Firkantet omkring “*”: Frost er valgt (5 °)
Hvad skal man gøre, hvis termostaten blinker "Err"?
Fejlkoder i Display - Termostaten blinker "Err"
Fejlkoder (Download)